dobry tani krem nawilżający
|
MAMA Wiskozowa szmizjerka - Ciemnoniebieski
Krótka sukienka z lejącej wiskozowej tkaniny. Kołnierzyk, guziki wzdłuż przodu. Długie szerokie rękawy z zapinanym mankietem. Pod biustem marszczone odcięcie i rozszerzany dół. Bez podszewki.
Skład
Wiskoza 100%
Nr prod.
0873359001
Wiecej informacji na:0 |
Produkty powiązane z dobry tani krem nawilżający:
- jeansowa spódnica z wysokim stanem
- ołówkowy krój, długośu0107 przed kolano
- zapięcie na zamek i guzik
- w talii ozdobne eyelety z przekładanym paskiem
- duże kieszenie z klapką
- postrzępiony brzeg dołu
- modny efekt spranego materiału
- pasek z okrągłą sprzączką w zestawie
- bluzka o przedłużonym kroju
- uszyta z tkaniny wiskozowej
- dekolt V ze stójką i guzikami
- naszyta kieszeń
- możliwośu0107 regulacji długości rękawa
rozmiar ubrania: S
wzrost modelki: 177 cm
Szeroki sweter z chłodnej mieszanki zawierającej wiskozę. Nieco szerszy dekolt, obniżone ramiona, wąskie rękawy. Zaokrąglony dół i nieco dłuższy tył.
Rozmiar
Modelka ma 175cm/59 wzrostu i nosi rozmiar 2XL
Skład
Wiskoza 50%, Akryl 50%
Nr prod.
0875856003
Eliza Wydrych-Strzelecka znana w siecie jako Fashionelka, to jedna z pierwszych blogerek, która szybko uzyskała rozpoznawalność w sieci oraz ogromny sukces w polskiej modosferze. Miesięcznie jej blog odwiedza ponad 300 tys. czytelniczek, a jej konto na Instagramie obserwuje prawie 80 tys. osób.
Na początku blogerka sama zajmowała się swoim blogiem, a zdjęcia robił jej mąż. Z czasem, kiedy popularność bloga Fashionelka rosła - Eliza Wydry...
Marka Pull and Bear zorganizowała akcję modową, podczas której fotografowie zatrudnieni przez hiszpańską sieciówkę będą robić zdjęcia interesującym stylizacjom przechodniów na ulicach Warszawy. Na sfotografowanych szczęściarzy czeka niezapomniana podróż.
Konkurs modowy Pull and Bear
Konkurs modowy Pull and Beear odbędzie się na Placu Zbawiciela, który zyskał miano ...
Fashion Revolution to globalny ruch, który dąży do wprowadzenia przejrzystości, zrównoważonego rozwoju i etycznych praktyk w branży modowej. Został założony w 2013 roku w odpowiedzi na katastrofę fabryki odzieżowej Rana Plaza w Bangladeszu, która spowodowała śmierć ponad 1100 pracowników.
Kampania Fashion Revolution zachęca konsumentów do zadawania pytań dotyczących pochodzenia ich ubrań i pytania markom: "Kto uszył moje ubrania?"...
# dobry tani krem nawilżający, # ezebra lublin wojciechowska, # o czym swiadcza pieprzyki, # kolorowy makijaż oczu krok po kroku, # tatuaże dla sióstr, # tatuaż zwierząt, # tatuaże zwierząt, # Eliza Wydrych-Strzelecka - blog Fashionelka, # Konkurs modowy Pull and Bear, #
Fashion Revolution - kto robi moje ubrania?