Uncategorized

Moda w rozszerzonej rzeczywistości. Najnowsza kolekcja marki Eva Minge EyeLab dostępna w formie virtual try-on!

Rozszerzona rzeczywistość (AR) to nie tylko sfera marzeń czy element znany z filmów science-fiction. Z tego rozwiązania korzystają wszystkie branże, w tym domy mody, które w ten sposób znalazły nową drogę do prezentacji swoich projektów. Polski start-up AR-Labs.io wychodzi naprzeciw markom modowym, które chcą zapewnić swoim klientom możliwość wirtualnego przymierzania! Do grona ich klientów dołączyła ostatnio marka Eva Minge EyeLab, oferująca w swojej kolekcji unikatowe projekty oprawek do okularów.

Technologia rozszerzonej rzeczywistości wkroczyła śmiało w świat mody i od kilku lat pozwala projektantom mody na prezentację projektów w nowy, oryginalny sposób. Takie działania pozwalają na szybsze wybranie odpowiedniego produktu, dopasowanie go do potrzeb odbiorcy, czy też zaopatrzenie w jego cyfrowy odpowiednik naszego avatara. Jak pokazuje raport Sustainability & Metaverse in Fashion Opportunity or Thread swoje produkty w alternatywnej rzeczywistości prezentują już znane na całym świecie marki, takie jak: Dolce & Gabbana, Nike czy Tommy Hilfiger[1]. Domy mody, które chcą oferować najbardziej jakościowe usługi, decydują się coraz częściej na rozwiązania wykorzystujące AR.

Eva Minge wytycza nową drogę w kierunku technologii

W jaki sposób klienci Eva Minge EyeLab mogą skorzystać z technologii rozszerzonej rzeczywistości dla jeszcze większej wygody?

Marka, która na rynku jest obecna już od wielu lat i kreuje trendy na skalę światową, startując z nową platformą Eva Minge EyeLab, postawiła na wirtualną przymierzalnię od firmy AR-Labs.io. Wyjątkowe oprawki tej marki łączą klasyczne kształty z nowoczesnym stylem; podkreślając nie tylko samą stylizację, ale także charakter noszącej je osoby. Już dziś klienci evaminge.com, za pomocą aplikacji mobilnej, mogą sprawdzić, jak wyglądają w oprawkach z najnowszej kolekcji.

– Projektowaniem okularów zajmuje się od równo 20 lat. W Eva Minge EyeLab wiemy, że nie mogą one być dominującym elementem na twarzy, ponieważ między okularami a oczami powinna być zachowana harmonia. Chyba, że chcesz postawić na ekstrawagancję, ale to także warto sprawdzić w naszej aplikacji – mówi Eva Minge, założycielka, projektantka i współwłaścicielka domu mody Eva Minge Design. – Nasza marka zawsze wytyczała trendy i przecierała szlaki, również stosując najnowsze technologie. Właśnie dlatego proponujemy naszym klientom wirtualną przymierzalnię. Dzięki niej,  będą oni mieli możliwość dokładnego przyjrzenia się sobie w modelach 3D naszych oprawek, zauważą wszystkie detale, subtelną grę linii oraz niuanse kolorystyczne, wybiorą dla siebie tę parę, która odzwierciedli ich styl i osobowość – dodaje projektantka.

Virtual try-on coraz popularniejszym rozwiązaniem

Już dziś obserwujemy, że marki, które wychodzą naprzeciw oczekiwaniom klientów i stosują nowoczesne rozwiązania technologiczne, cieszą się dużą popularnością oraz zaufaniem odbiorców. Są to firmy ceniące czas kupujących, a także dbające o środowisko – mniejsza ilość zwrotów wynikająca z bardziej przemyślanych zakupów, wpływa na zmniejszenie śladu węglowego.

– Obserwuję bardzo duże zainteresowanie wirtualnymi przymierzalniami i cieszę się, że Eva Minge EyeLab dołączyła do wiodących marek wykorzystujących technologię rozszerzonej rzeczywistości (AR). Salony zamawiające oprawki tej marki mogą dziś zapoznać się z całą kolekcją w mobilnej aplikacji, co znacznie oszczędza czas zakupu, którego wszystkim nam brakuje. To także nowa jakość prezentowania produktów, optyk, który sprzedaje oprawki Eva Minge Eyelab może pokazać swojemu klientowi całą kolekcję na tablecie – wirtualnym lustrze – nawet oprawy, których nie ma fizycznie w salonie. Klienci sklepu internetowego marki mogą zaś przymierzyć oprawki siedząc wygodnie w domu,  na kanapie. Mogłabym jeszcze długo wymieniać korzyści płynące z zastosowania technologii AR – mówi Beata Badzyńska, współzałożycielka i prezeska start-upu AR-Labs.io.

AR-Labs.io to polski start-up, który współpracuje z takimi markami jak m.in.: Belutti, Briju, Kodano, Avocado i Medicover Optyk. Ich wirtualne przymierzalnie, w tym rozwiązanie wirtualnego lustra, doceniają zarówno dystrybutorzy, jak i e-commerce oraz salony optyczne. Użytkownicy chętnie korzystają z wirtualnych przymierzalni, dzięki którym przymierzają oprawki, biżuterię i inne dodatki przed zakupem.


[1] Sustainability & Metaverse in Fashion Opportunity or Thread, dostęp: https://www.vogue.pl/a/raport-bcg-i-vogue-polska-metaverse-sustainability-in-fashion-opportunity-or-threat

Dodaj komentarz