Lifestyle

Eleganckie opakowania na kosmetyki w Twoim sklepie!

Kosmetyki od zawsze cieszą się popularnością. Chcemy ładnie wyglądać, czuć się dobrze w swoim ciele, czy też zrelaksować nakładając ładnie pachnącą maseczkę na twarz. Nic nie cieszy bardziej niż dobry produkt, który nie tylko pięknie pachnie i działa, ale jest też ładnie zapakowany. Wbrew pozorom to pierwsze wrażenie jest najważniejsze i cechuje dalsze odczucia. Jak zadbać o to, aby każdy klient był zadowolony z zakupu i chętnie wrócił?

Estetyczne opakowania dla każdego produktu

Dokonując zakupu w Internecie, każda osoba bazuje na tym, co widzi na zdjęciach. A zatem w zasadzie kupuje oczami. Dlatego też bardzo istotne jest pokazanie estetycznych zdjęć, które sprawią, że ktoś zainteresuje się danym produktem i zobaczy jego cechy. Zwłaszcza jeśli sami wyrabiamy kosmetyki np. mydełka, możemy postawić na dedykowane opakowania. Świetnie sprawdzą się choćby woreczki na kosmetyki, które mogą mieć format typowej sakiewki. Zapakowane w ten sposób ręcznie robione mydełko, będzie wyglądać jeszcze bardziej atrakcyjnie. Ponadto taki woreczek chroni produkt przed zniszczeniem.

Czy woreczki sprawdzą się tylko do mydełek? Nie! Można w nich zaprezentować także produkty zapakowane w słoiczki i buteleczki. A zatem będą to kremy, balsamy, peelingi, szampony i maski do włosów, ale też sera czy wcierki. I nie muszą być to ręcznie robione kosmetyki. Także w ten sposób można spakować gotowe produkty, które do sprzedaży otrzymujemy od dystrybutora. Zwłaszcza produkty z certyfikatami, naturalne i ekologiczne będą bardzo dobrze kojarzyły się zapakowane w prosty woreczek.

Doświadczenie zakupowe jest istotne

Sporo osób prowadząc sklep, zdaje sobie sprawę z tego, że niezadowolony klient już nie wróci. Ale co właściwie wpływa na to czy klient będzie zadowolony? Przede wszystkim bardzo istotne, jest, aby sama ścieżka zakupowa była prosta. Nikt nie lubi błądzić po stronie czy po kliknięciu w reklamę trafić na jakąś zakładkę, która nie jest związana z produktem, jaki chcemy kupić. Wybór musi być duży, ale możliwość przeszukania strony pod kątem idealnego produktu, powinna być wciąż łatwa. Także sam zakup musi zajmować chwilę i być prosty, aby nie trzeba było zastanawiać się nad zaznaczonymi opcjami.

Kolejna równie ważna kwestia to zgodność zdjęć i opisu z produktem, jaki otrzymujemy. Gdy na zdjęciach produktowych pokazujemy piękne opakowania dodatkowe, jak pudełka czy woreczki, a klient ich nie otrzyma, może czuć się zawiedziony. Z kolei jeśli na zdjęciach nie ma prezentacji konkretnego opakowania, a dodatkowo zapakujemy zakupione produkty w ozdobny sposób, większości klientów się to spodoba. Należy jednak zwrócić uwagę, aby zawsze przy każdym produkcie opisy i zdjęcia były jak najlepiej opracowane i przedstawiały sprzedawany kosmetyk z najlepszej strony.

Woreczki reklamowe Natura

Jak pakować sprzedane kosmetyki?

Tak naprawdę opcji jest wiele. Istotne jest opakowanie wewnętrzne, jak i zewnętrzne. Wiele produktów ma kartoniki nadawane przez producenta, a więc nie trzeba ich pakować. Ale są produkty, które chcielibyśmy wyeksponować lub podkreślić ich wyjątkowość i dlatego dodajemy ozdobne opakowanie. A może ktoś poprosił o zapakowanie zakupionych produktów na prezent? Tutaj również dobrze jest zapewnić taką opcję klientom.

Z kolei opakowanie zewnętrzne ma chronić całe zakupy. Twardy karton wypełniony np. wiórkami papierowymi sprawdzi się całkiem dobrze. Pakując produkty w foliopak dobrze jest owinąć je folią bąbelkową, a nawet po prostu włożyć w kartonik i dopiero potem wsadzić w foliopak, na którym nakleimy etykietę do wysyłki. Ta część opakowania ma zapewnić doręczenie produktów w idealnym stanie i nie musi być ozdobna.

Dodaj komentarz