Uncategorized

Konkurs modowy Pull and Bear

Marka Pull and Bear zorganizowała akcję modową, podczas której fotografowie zatrudnieni przez hiszpańską sieciówkę będą robić zdjęcia interesującym stylizacjom przechodniów na ulicach Warszawy. Na sfotografowanych szczęściarzy czeka niezapomniana podróż.

Konkurs modowy Pull and Bear

Konkurs modowy Pull and Beear odbędzie się na Placu Zbawiciela, który zyskał miano jednego z najbardziej stylowych miejsc Warszawy. Na oficjalnej stronie internetowej hiszpańskiej marki można przeczytać:

Zrób się na bóstwo i przyjdź na nasze spotkanie. Jeśli nasi fotografowie uznają, że zasługujesz na zaproszenie na nasze SECRET PARTY, zrobią ci zdjęcie i będziesz mieć szansę na wygranie podróży dla Ciebie i Twoich znajomych do bardzo niezwykłego miasta. Dokąd? Tego dowiedzą się tylko zaproszeni goście.

Jeśli nie mieszkasz w Warszawie lub Twoja obecność na Placu Zbawiciela nie będzie możliwa z innych względów — nie wszystko stracone! Na stronie internetowej Pull and Beear możesz zagłosować na zdjęcia osób, których stylizacje modowe zrobiły na tobie największe wrażenie. Dzięki temu zyskasz szansę na nagrodę, jaką jest wejściówka na Secret Party dla Ciebie i dwójki twoich znajomych.

Secret Party odbędzie się w stolicy jednego z krajów, w którym operuje sieć sklepów Pull and Bear. Miejsce imprezy zostanie ujawnione jedynie zaproszonym gościom. Nagroda obejmuje przelot z lotniska zlokalizowanego najbliżej miejsca zamieszkania oraz trzy noce w hotelu.

Analogiczna akcja odbędzie się w najmodniejszej części Londynu — dzielnicy Bricklane.

Pull and Bear — marka

Marka Pull and Bear powstała w 1991 roku z myślą o młodych klientach. W ofercie hiszpańskiej sieciówki znajdziesz ubrania i dodatki w stylu casualowym. Zamysłem Pull and Bear jest przekształcanie najnowszych trendów ulicznych w wygodne, luźne ubiory. Marka czerpie inspiracje z nowych technologii, sportów ekstremalnych oraz bieżących stylów środowisk muzycznych i artystycznych, jednocześnie nie tracąc kontaktu z klientami — nową generacją młodzieży miejskiej.

Wszystkie sklepy Pull and Bear zostały zaaranżowane w taki sposób, aby jak najbardziej oddawać ducha marki. Przestronne pomieszczenia, gdzie nowe meble mieszają się z obiektami pochodzącymi z recyklingu, mają przypominać domy, w których młodzi ludzie chcieliby zamieszkać.

Pull and Baer ma  sklepy w najpopularniejszych centrach handlowych i ulicach, na ponad 63 rynkach w Europie.

Dodaj komentarz