
Kształty kobiecości – nowa kolekcja Greenpoint x Gabi Strama
Greenpoint prezentuje opowieść o codziennym życiu pełnym pasji i kobiecej ekspresji. Bohaterka najnowszej kolekcji, Gabi Strama, artystka ceramiki, tworzy niepowtarzalne dzieła z kobiecymi motywami. Każde z jej ręcznie robionych projektów jest unikatowe, różnorodne i odzwierciedla delikatność ruchu pędzla oraz dłoni, symbolizując piękno kobiecości.
W najnowszej kampanii marka podkreśla różnorodność kobiecą i porównuje kobiece kształty do wyjątkowych form ceramicznych – każda jedyna w swoim rodzaju i zawsze piękna. Kampania odzwierciedla nie tylko różnorodność kobiecych kształtów, ale również pasji i zainteresowań, takich jak ceramika, joga, podróże, malarstwo, fotografia czy muzyka, które są źródłem radości i spełnienia.

Greenpoint to społeczność, która docenia i wspiera kobiety w odkrywaniu własnej wyjątkowości. Marka, tworzona przez kobiety dla kobiet, pragnie, aby każda czuła się dumna z tego, co robi i kim jest.
Kolekcja SS24 została zaprojektowana, aby podkreślić niepowtarzalność kobiet, które czerpią inspirację z różnych dziedzin życia. W kolekcji dostępne są przewiewne komplety, luźne spodnie, koszulki w pastelowych odcieniach, a także różnorodne sukienki w różnych odsłonach i kolorach, aby każda kobieta mogła wyrazić siebie w sposób, który najlepiej odpowiada jej osobowości i stylowi.

Fot. i oprac. na pods.: mat. prasowe Greenpoint.

