Moda

Modne, przezroczyste torebki: hit czy kit?

Odkąd w sklepach pojawiły się pierwsze, całkowicie przezroczyste torebki, zaczęły się na nie autentyczne polowania! Można by pomyśleć, że jako kobiety nie chciałybyśmy pokazywać innym, co znajduje się we wnętrzach naszych torebek, ale jak się okazuje, jest wręcz przeciwnie. Co ciekawe, ten typ torebek jest przez tyle samo osób uwielbiany, co nienawidzony, a to sprawia, że trzeba im się przyjrzeć lepiej!

Skąd pomysł na przezroczyste torebki?

Pierwsze torebki o dosłownie transparentnym wykonaniu pojawiły się już dawno temu, ale w wydaniu typowo kosmetycznym. Zamiast łazienkowej kosmetyczki w stylu pudełka czy okrytego tkaniną opakowania, w którym wiecznie musiałyśmy czegoś szukać, nagle pojawiły się one: idealnie przezroczyste, ułatwiające szybkie znalezienie pomadki, pilniczka czy ulubionego fluidu. Z czasem, modowi projektanci postanowili rozszerzyć funkcjonalność tego praktycznego gadżetu, robiąc z niego w pełni wymiarowe, klasyczne torebki damskie.

Zalety przezroczystych torebek

  • Szybko i łatwo można w nich wszystko znaleźć
  • Przejrzyste ścianki sprawiają, że wewnątrz nie panuje ciemność, więc do każdej rzeczy wsuniętej do środka, ma się wyjątkowo łatwy dostęp
  • Pozwalają na wybraną okazję wyposażyć wnętrze tak, by zwracało uwagę. Przykład: na imprezę kosmetyki w ładnych opakowaniach, do poprawienia makijażu, markowe perfumy, którymi chciałybyśmy się pochwalić, telefon, coś śmiesznego. Do pracy: elegancki kajecik do zapisywania ważnych rzeczy, coś związanego z marką swojej formy, kalkulator, coś reklamowego.
  • Przezroczysta torebka, oczywiście przemyślanie spakowana może być gadżetem budującym własny wizerunek: jako kobiety, profesjonalistki, właścicieli firmy itd.
  • Podkreślenie samego wyglądu torebki i logo jej projektanta: dziś tego rodzaju akcesoria damskie produkują renomowane marki, co transparentna obudowa wyraźnie podkreśla

Wady tego gadżetu:

Nieumiejętne spakowanie może nas pogrążyć! Wystarczy wyobrazić sobie wibrator wsunięty do torebki zabranej później do pracy. Klęska wizerunku – murowana. Podobnie, jeśli decydujemy się na takie dodatek, uważajmy na płynne flakony, jakie umieszczamy wewnątrz. Nie dokręcenie takiego opakowania może skutkować fatalnym zniszczeniem zawartości i jeszcze pokazaniem tego wszystkim wokół. Breja z lakieru do paznokci, w której pływa telefon, długopis czy portfel z dokumentami nie będzie wyglądała trendy. Kobiety, które nigdy nie zdecydowałyby się na taką torebkę zauważają również, że jest to forma lansowania się nawet tym, co się przy sobie nosi. Oczywiście dla jednych lans jest „fe”, a dla innych wręcz przeciwnie.

Czy to coś dla Ciebie? O tym musisz już zdecydować sama!

Dodaj komentarz