peeling enzymatyczny do twarzy gal 6
|
Top z koronką - Niebieski
Krótki top z miękkiego dżerseju z szerokim koronkowym brzegiem u dołu. Wąskie ramiączka, z boku suwak.
Skład
Bawełna 48%, Modal 47%, Elastan 5%
Koronka: Poliester 100%
Wiecej informacji na:peeling enzymatyczny do twarzy |
Produkty powiązane z peeling enzymatyczny do twarzy gal 6:
Watowana tkaninowa kurtka. Wysoki kołnierz, kaptur z podszewką. Zapięcie na suwak i listwę z zatrzaskami, po bokach kieszenie z zatrzaskiem. W talii wyjmowany pasek do wiązania, elastyczny brzeg rękawów. Nieco dłuższy zaokrąglony tył. Z podszewką.
rozmiar
Modelka ma 180cm/511 wzrostu i nosi rozmiar M
Skład
Poliester 100%
Podszewka: Poliester 100%
Obszerny T-shirt z miękkiego bawełnianego dżerseju z nadrukiem.
rozmiar
Modelka ma 175cm/59 wzrostu i nosi rozmiar M
FASON
Obszerny
Skład
Bawełna 100%
Numer produktu
0842256006
Sukienka o długości mini z kolekcji Eco Aware wykonana z certyfikowanego lyocellu Tencelu2122.
- kołnierzyk
- zapięcie na guziki przy dekolcie
- rękawy 3/4 zakończone wąskimi mankietami
- elastyczne przeszycie w talii
- dół z falbanami
TENCELu2122 LYOCELL to certyfikowany lyocell, pochodzący z celulozy drzewnej. Jest biodegradowalny. Powstaje w cyklu zamkniętym, przez co zapewnia lepszy obieg energii i wody oraz mniejsze zużycie chemii przy produkcji. Nie uczula, dlateg
Włosy wysokoporowate zalicza się do tych najbardziej zniszczonych. Takie włosy są szorstkie, matowe, osłabione, łatwo się łamią i wypadają w nadmiarze. Dlatego wymagają specjalnej pielęgnacji. Najlepiej sprawdzi się systematyczne olejowanie, które chroni włosy przed łamliwością, suchością oraz utratą nawilżenia. Które oleje do wło...
Tamaris to marka obuwnicza ciesząca się bardzo dużą popularnością w Europie. Jej projekty wyróżniają się interesującym, nowoczesnym designem i wysoką jakością, która zadowoli również wymagające koneserki. Co ważne, marka stawia także na różnorodność oferowanego obuwia, dlatego jeżeli bacznie śledzisz modowe trendy i lubisz się wyróż...
Warsaw Creatives, agencja komunikacji, została wybrana do zrealizowania aktywacji z wykorzystaniem influencerów, wspierając kampanię marki Vistula AW MAN o nazwie „Discover Yourself”. W ramach tej innowacyjnej akcji wzięło udział sześciu wyrazistych influencerów, reprezentujących różne środowiska, zawody i pasje życiowe. Ich celem było wyprób...
# peeling enzymatyczny do twarzy gal 6, # blond ciemny, # wyprzedaż w ZARA, # gosha rubchinskiy, # prześwitujące legginsy damskie, # warkocze dobierane, # warkocze dobierane od spodu, # hm jeansy damskie, # hm stawowa, # hm kamizelki, # Najlepsze oleje do włosów wysokoporowatych, # Buty Tamaris – must have fashionistek, # Warsaw Creatives zwycięża w przetargu na aktywację z udziałem influencerów dla marki Vistula