Uncategorized

Warsaw Creatives zwycięża w przetargu na aktywację z udziałem influencerów dla marki Vistula

Warsaw Creatives, agencja komunikacji, została wybrana do zrealizowania aktywacji z wykorzystaniem influencerów, wspierając kampanię marki Vistula AW MAN o nazwie „Discover Yourself”. W ramach tej innowacyjnej akcji wzięło udział sześciu wyrazistych influencerów, reprezentujących różne środowiska, zawody i pasje życiowe. Ich celem było wypróbowanie się w nowych dziedzinach i przekroczenie własnych granic.

Kampania Vistuli, prowadzona pod hasłem #DiscoverYourself, zachęca mężczyzn do poszukiwania i rozwijania swoich zainteresowań. Dodatkowo ukazuje, jak można realizować swoje pasje w unikalny sposób, prezentując modę jako integralną część codziennego życia. Warsaw Creatives miało za zadanie stworzyć aktywację, która dotrze do młodszego odbiorcy, poszerzając jednocześnie grupę docelową zgodnie ze strategią marki Vistula. Akcja miała również opowiadać o istocie kampanii w nowy i zaskakujący sposób.

Udało się to dzięki kreatywnym pomysłom i doskonałemu doborowi influencerów, którzy poprzez swoje wyjątkowe pasje, pozytywną energię i radość z życia doskonale oddają przekaz kampanii. W pasji kluczowe jest podejmowanie nowych wyzwań i przekraczanie własnych granic, zawsze jednak pozostając w zgodzie ze sobą. Takie jest również podejście marki Vistula – mówi Jagoda Bugaj, dyrektor marketingu marki Vistula.

Sześciu niezwykłych mężczyzn zostało zaproszonych do spróbowania czegoś nowego, czego jeszcze nigdy wcześniej nie mieli okazji doświadczyć. Dzięki współpracy z Warsaw Creatives i marką Vistula influencerzy mieli możliwość przeżycia lotu akrobacyjnego samolotem z prędkością ponad 300 km/h pod opieką mistrza świata w akrobatyce lotniczej, Macieja Pospieszyńskiego. W akcji wzięli udział: ambasador kampanii Vistuli, akrobata i skydiver Rafał Jonkisz (@rafal_jonkisz) oraz influencerzy Victor Borsuk (@victorborsuk), Artur Golec (@artgolec), Krzy Krzysztof (@krzy.krzysztof), Piotr Skowyrski (@izaklive) i Paweł Marciocha (@gdziestybyl).

Czujemy się wyróżnieni, że to my mogliśmy realizować tę kampanię i że klient zaufał naszym niestandardowym pomysłom. Tym bardziej, że główne przesłanie kampanii jest o odwadze i poszukiwaniu nowych i nieoczywistych form, więc mogliśmy dać się nieco ponieść fantazji – mówi Patricia Smoleń, Influencer Marketing & Relations Director.

Dobór influencerów do aktywacji nie był przypadkowy, ponieważ marka od lat zachęca do poszukiwania wolności i niezależności, przekraczania własnych granic i wychodzenia ze schematów. Mężczyzna Vistuli wie, czego chce, i odważnie sięga po to, podobnie jak wszyscy influencerzy zaangażowani w akcję, którzy pomimo różnic w pochodzeniu łączą ich odwaga i ciekawość świata.

Dodaj komentarz