grunge style

grunge style

Spodnie culottes - Różowy

Tkaninowe spodnie culottes. Wysoki stan, elastyczna talia paper bag z wyjmowanym paskiem z metalową klamerką. Kieszenie po bokach, proste szerokie nogawki do kostki. Skład Podszewka kieszeni: Poliester 100% Materiał wierzchni: Poliester 100% Nr prod. 0849295001
Wiecej informacji na:grunge style

Produkty powiązane z grunge style:

półokrągłe grzywki

Okulary przeciwsłoneczne we wzorzystych oprawkach z włókna octanowego. Polaryzowane soczewki z filtrem UV. Okulary sprzedawane są w tekstylnym opakowaniu służącym do ich przechowywania. Skład Włókno octanowe 100%

hanna mikuć

Tkaninowa bluzka z dekoltem w serek i z kołnierzykiem. Zapięcie z przodu, długie rękawy z zapinanym mankietem, zaokrąglony dół. Rozmiar Modelka ma 178cm/510 wzrostu i nosi rozmiar 36 Skład Poliester 97%, Elastan 3% Nr prod. 0762846015

Popularne wyszukiwania w serwisie:

jadeitowy roller do twarzy , masażer jadeitowy do twarzy , jadeit do masażu twarzy ,

Jak zaaranżować salon fryzjerski?

Aranżacja salonu fryzjerskiego wcale nie jest prostą sprawą. Przestrzeń musi być odpowiednio rozplanowana i zagospodarowana. Salon musi być miejscem, gdzie goście będą mogli się zrelaksować i zapomnieć o codziennych sprawach. O czym trzeba pamiętać?

Zaplanuj i podziel przestrzeń  

W salonie fryzjerskim powinno znaleźć się wydzielone miejsce na poczekalnię. Niezbędne będą wygodne krzesła lub kanapa i stolik kawowy. Najlepiej, jeśli na...

Więcej »

Jaki plecak dla dziecka kupić na wakacje?

W tym roku plecak szkolny niestety nie był często wykorzystywany. Teraz jednak zaczynają się wakacje, w trakcie których dzieci będą miały okazję poszaleć, pozwiedzać i aktywnie spędzić czas. Warto je więc wyposażyć nie tylko w modne, ale i funkcjonalne plecaki. 

Dobry plecak, czyli jaki?

Bezpiecznie, funkcjonalnie, ergonomicznie

Dobry plecak, czyli jaki?

Warsaw Creatives zwycięża w przetargu na aktywację z udziałem influencerów dla marki Vistula

Warsaw Creatives, agencja komunikacji, została wybrana do zrealizowania aktywacji z wykorzystaniem influencerów, wspierając kampanię marki Vistula AW MAN o nazwie „Discover Yourself”. W ramach tej innowacyjnej akcji wzięło udział sześciu wyrazistych influencerów, reprezentujących różne środowiska, zawody i pasje życiowe. Ich celem było wypróbowanie się w nowych dziedzinach i przekroczenie własnych granic.

Kampania Vistuli, prowadzona pod hasłem #DiscoverYourself, zachęca mężczyzn do poszukiwan...

Więcej »
# grunge style, # półokrągłe grzywki, # iperfumy chloe, # hanna mikuć, # masażer jadeitowy do twarzy, # jadeit do masażu twarzy, # targi mody warszawa, # Jak zaaranżować salon fryzjerski?, # Jaki plecak dla dziecka kupić na wakacje?, # Warsaw Creatives zwycięża w przetargu na aktywację z udziałem influencerów dla marki Vistula