Lifestyle

Jak robić dobre zdjecia na insta?

Posiadasz konto na Instagramie, ale nie wiesz jak przyciągnąć uwagę większej liczby osób zainteresowanych Twoim produktem lub usługą? Spraw, aby każdy, kto zobaczy Twoje zdjęcia, pomyślał: „Tak chcę to mieć!”. Zastanawiasz się jak to zrobić? Czytaj dalej.

Jak robić dobre zdjęcia na insta?

Znalezione obrazy dla zapytania zdjecia na insta

Poniżej znajdziesz kilka wskazówek, które sprawią, że będziesz robić dobre zdjecia na insta, i tym samym Twoje konto zyska większą liczbę obserwujących. Oto one:

1. Najpierw pomysł, potem zdjęcie.

Zanim wrzucisz na Instagram zdjęcie, przeanalizuj czy pasuje ono do Twojego konta. Czy jest ono spójne z Twoją stroną internetową lub z Twoim sklepem? Dobrze przemyślany, określony wizerunek sprawi, że Twoje zdjęcia będą trafiać do konkretnej grupy odbiorców, którzy chętniej będą je udostępniać. Ty tym samym zyskasz darmową reklamę.

2. Dobra jakość zdjęć

Aby zrobić dobre zdjecia na insta, wcale nie potrzebujesz profesjonalnego sprzętu. W 2017, po raz pierwszy historii, do sprzedaży trafiły magazyny „Elle” oraz „Billboard”, których okładkowe zdjęcia wykonano telefonem. Zatem jeśli posiadasz dobry aparat fotograficzny i potrafisz ustawiać w nim odpowiednie parametry, to rób nim zdjęcia. Pamiętaj jednak, do robienia zdjęć na insta, wystarczy telefon z dobrym aparatem.

3. Interesujące zdjęcia

Zadbaj o kadr, nie bój się robić zdjęcia z różnych poziomów. Ewentualne nierówności możesz potem poprawić w programie do obróbki zdjęć. Wypróbuj również tzw. technikę „flat lay”, czyli robienie zdjęć „z lotu ptaka”. Zadbaj o dobre światło, najlepiej, aby było ono dzienne, i baw się cieniami. Korzystaj z filtrów, które pomogą Ci podkreślić to, co na zdjęciu najlepsze, a także zniwelują drobne błędy. Pamiętaj jednak aby nie przesadzać. Warte polecenia są szczególnie aplikacje VSCO Cam i Rookie Cam.

4. Spójność

Podstawą sukcesu na insta jest spójna treść. Dlatego, kiedy udostępniasz jakieś zdjęcia, zastanów się, czy pasuje ono do reszty. Spójne konto sprawi, że potencjalny klient nie będzie mógł oderwać wzroku od Twojego konta. A skoro nie przestanie patrzeć, to nie przestanie również kupować.

Dodaj komentarz