Moda

Kreatywność naprzód. TOUS otwiera drzwi nowego konceptu zakupowego w warszawskim CH Atrium Promenada

Po sukcesie analogicznego konceptu we flagowym butiku TOUS w Madrycie, marka TOUS zaprasza klientów do swojej nowej przestrzeni w warszawskim Centrum Handlowym Atrium Promenada. Otwarcie tego nowego sklepu, który ma powierzchnię ponad 70 metrów kwadratowych, miało miejsce 30 marca 2023 roku. W tym innowacyjnym koncept store, stylizacja i kreatywność idą w parze z najnowszymi technologiami oraz rozwiązaniami związanymi ze zrównoważonym rozwojem.

Zgodnie z ewolucją marki, która skupia się na nowym pokoleniu klientów z pokolenia Z i ich wartościach, takich jak kreatywność, wolność w wyrażaniu siebie oraz tworzenie własnego stylu w sposób autentyczny, nowy koncept handlowy daje klientom większą swobodę i prezentuje nowe sposoby interakcji z różnymi produktami z szerokiej gamy TOUS.

Nowy sklep, który ma otwarty układ przestrzenny, o powierzchni ponad 70 metrów kwadratowych, umożliwia klientom eksplorację asortymentu produktowego w indywidualny sposób. Pomocne w tej eksploracji są audiowizualne stanowiska rozmieszczone na całej przestrzeni nowego konceptu, które wzbogacają doświadczenia związane z marką TOUS i prezentują aktualne kolekcje klientom.

TOUS nadal kładzie nacisk na wyrażanie siebie poprzez modę i biżuterię, dlatego personel sklepu pełni teraz rolę ambasadorów marki i stylistów. W dedykowanych przestrzeniach sklepu klienci mogą umówić się na konsultacje one-on-one z jednym z stylistów. Dodatkowo, rozmieszczone strategicznie stanowiska do zdjęć pozwalają cyfrowym twórcom wyrazić siebie na platformach mediów społecznościowych.

W duchu digitalizacji marki TOUS, personel sklepu obsługuje klientów i akceptuje płatności na całej powierzchni sklepu, eliminując tradycyjną kasę fiskalną. W nowym butiku dostępna jest również opcja odbioru zamówień złożonych online w ramach usługi Click and Collect.

Anna Sió, Dyrektor ds. Doświadczenia Marki w TOUS, wyjaśniła cel tych zmian, mówiąc: „Naszym celem jest pójście naprzód. Chcemy być nie tylko sklepem, ale miejscem oferującym imersyjne doświadczenie, miejsce, które łączy kreatywną społeczność.”

TOUS zatroszczył się również o minimalizację śladu węglowego związanego z budową nowego sklepu. Korzystano z usług lokalnych podwykonawców, co pomogło w redukcji emisji CO2. W dodatku używano wyłącznie drewna z certyfikatami zrównoważonego pozyskiwania, a oświetlenie sklepu to energooszczędne żarówki LED, a klimatyzacja opiera się na inteligentnym systemie zmniejszającym emisje.

Warszawski butik TOUS w CH Promenada to pierwszy polski sklep oparty na nowym koncepcie. W sprzedaży dostępny jest pełen asortyment marki, obejmujący biżuterię, zegarki, torby i akcesoria. TOUS ma plany otwarcia dwóch kolejnych butików w Polsce w drugiej połowie tego roku.

Dodaj komentarz