Uncategorized

Kobiety wierzą w siłę „siostrzeństwa”! Nowe badanie Answear.LAB

W badaniu przeprowadzonym przez Answear.LAB, aż 97% kobiet wyraziło uznanie dla osiągnięć innych kobiet, podkreślając moc wsparcia i inspiracji płynącej z relacji niewiązanych więzami krwi. Wysoka procentowo liczba respondentek (81%) ceni sobie możliwość korzystania z doświadczeń kobiet spoza ich rodziny, a 84% identyfikuje się z koncepcją siostrzeństwa, co Answear.LAB podkreśla, prezentując kolekcję Sisterhood Treasure. Siostry Jagaciak – Monika i Anna, podkreślają tę ideę w sesji zdjęciowej kolekcji.

Z sondy wynika również, że duża część kobiet (89%) doświadczyła wsparcia od innych pań, a 95% twierdzi, że umie aktywnie słuchać innych kobiet. Niemniej, 15% przyznaje, że brakuje im czasu na pielęgnację ważnych kobiecych relacji.

Sondaż ujawnił także, że co trzecia kobieta pragnęłaby mieć mentorkę, a 92% wierzy w zdolność kobiet do wspólnego działania. Interesujące jest, że ponad połowa ankietowanych (56%) opowiada się za oficjalnym wprowadzeniem terminu „siostrzeństwo” do słowników języka polskiego, pomimo że obecnie słowo to nie jest szeroko używane i nie występuje w słownikach, w przeciwieństwie do terminu „braterstwo”.

Answear.LAB, promując ideę siostrzeństwa, organizuje spotkanie z ekspertkami: Olgą Kozierowską, Aliną Adamowicz i Magdą Mołek, by jeszcze głębiej zgłębić ten temat.

Nowa kolekcja Answear.LAB, Sisterhood Treasure, stanowi hołd dla siostrzeństwa, łącząc elegancję i nowoczesność z ideą wsparcia między kobietami. W ofercie znajdziemy ubrania i dodatki inspirowane mocnymi kobiecymi postaciami, oferujące zarówno klasykę, jak i nowoczesne akcenty, w tym ręcznie wykonaną biżuterię z kamieni naturalnych.

Chcemy, by kobiety poczuły się silne i piękne, nosząc stylizacje od Answear.LAB. Jednocześnie zachęcamy je, by budowały wspólne relacje oparte na zaufaniu i zrozumieniu – mówi Agnieszka Pruchnik, Brand Director Answear.LAB.

Dodaj komentarz